Sec 1223 Voedingen

Voor al je 27mc apparatuur

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Sec 1223 Voedingen

Berichtdoor jcva » 23 dec 2011, 14:58

Te koop aangeboden:

1 x een sec 1223 schakelende netvoeding 23A continue en 25 A piek, USA model maar gewoon werkend op 230V, deze is door middel van een jumper (draadbrug) eenvoudig terug te zetten naar 110V (jumper in de voeding aanwezig)
Heeft een andere filtering dat de EU modellen, soms hoor je wat op de lagere HF banden aan stoorsignalen, mij is het nooit al storend ervaren. Voeding is kompleet met netsnoer.
13,8V aansluitbaar met bananenstekkers (is ook afwijkend tov de EU versies)
Voeding ziet er erg netjes uit en door mij alleen gebruikt in de vakantie's
Vraagprijs is 55 euro.

1 x een sec 1223 schakelende netvoeding 23A continue en 25 A piek, EU model dus gewoon werkend op 230V.
Heeft de filtering zoals EU modellen geleverd zijn, is een wat recentere versie, ROHS (dus loodvrije solderingen) Voeding is kompleet met netsnoer.
13,8V aansluitbaar dmv schroefklemverbindingen (standaard EU versie)
Voeding heeft wat beschadigingen op de lak.
Vraagprijs is 60 euro.

Over wegens inkrimpen van de hobby.

Voedingen zijn ter plaatse te testen in Heerhugowaard, desgewenst kunnen ze ook verstuurd worden.
Foto's op verzoek, ik heb nog niet de tijd gehad deze te maken.
Omdat dit om een 2e hands artikel gaat geen garantie of terugname, ter plaatse te testen zoals aangegeven, verzending uitsluitend nadat overeen gekomen bedrag plus de verzendkosten op mijn rekening zijn bijgeschreven. Verzenden voor risico koper, ik zal zorgen dat ze deugdelijk verpakt worden.

Jcva
Avatar gebruiker
jcva
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
www.cbforum.nl SUPERRRRR Freak
 
Berichten: 707
Geregistreerd: 01 jan 2008, 23:56
Woonplaats: HHW

Keer terug naar Vraag en aanbod

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten