Sirio Triflex mobiele antenne.

Voor al je vragen over antenne's

Moderators: 19-AT-068 Frank, Thijs, Remco Rozenburg

Sirio Triflex mobiele antenne.

Berichtdoor Caddi » 20 mei 2013, 22:43

Dames? en Heren.

Ik heb nu sinds een week de Sirio RIflex op mijn auto gebouwd ipv de originele 16V antenne.
Ik had eerst de Sirio Taifun 16V model maar die heb ik nu vervangen(en te koop) door de TRIflex omdat ik nu een BT carkit heb en dus een antenne zocht voor de carkit, radio en de CB.

En ik zeg het nogmaals zoals in mijn andere berichten DIT IS MIJN MENING EN NIET DIE VAN JULLIE !!!!!

Ik ben ZEER tevreden over dit model, voor de radio en de telefoon is hij al met 1 woord perfect (ingebouwde versterker). Op de Cb was ik een beetje wantrouwend maar heb van de week een afstand gezet van 6Km met een trucker met mij op de A29 en hij op A15.

De antenne is 5cm korter dan de taifun en de voet is SPECIAAL voor de VW's met een vierkante gat in het dak. incl. rubbers e.d. veel beter dan de taifun die een klein rond gat heeft met alleen massa aan de connector aan de onderzijde.

De reden dat ik dit hier aangeeft is mochten andere mensen op zoek zijn naar de "ontzichtbare" CB antenne op hun auto. de afstelling heb ik op 1.3 gekregen op kanaal 1 en 40 en op 20 staat hij op 1:1.1 en tussen de 4.5 en 5.2 watt effectief.

De complete set bestaat uit de President William ASC en de Sirio TRIflex en de originele kabels en de lengte gehouden af fabriek. De antenne word geleverd met een CB kabel en AM/FM kabel en een plug.

1 kanttekening, de afstelmoer vind ik niet slim, die kan door trillingen verstellen. dit kan opgelost worden met locktite of in mijn geval een kleine krimkous en kan er ook geen water in.

In de voet(buitenzijde auto) zit zuurvrije vet om vocht buiten te houden. Ik ben erg! tevreden over de antenne en zijn prestaties(niet DX) en zijn makkelijke afstelling en dat je hem ook nog goed kan krijgen.

Hopende dat dit genoeg informatie geeft aan toekomstige kopers of gewoon als leesvoer.

Caddi.
Caddi
 

Keer terug naar Antennes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten